1. ORGANIZATOR

Organizatorem imprezy jest Automobilklub Bialskopodlaski –21-500 Biała Podlaska, Al. Jana III Sobieskiego 22, tel 833424254, akbiala.pl, kontakt@akbiala.pl
Rajd jest zaliczany do: Turystycznych Samochodowych Mistrzostw Polski (TSMP), Turystycznego Pucharu Polski (TPP).

2. DATA, ODBIÓR ADMINISTRACYJNY

Rajd odbędzie się w dniu 1 października 2017 roku bez względu na pogodę.
Zbiórka uczestników o godz. 10:00 w Muzeum Henryka Sienkiewicza, 21-480 Wola Okrzejska, Wola Okrzejska 105

3. REGULAMIN, UCZESTNICY

Rajd będzie przeprowadzony według Regulaminu Turystycznych Samochodowych Mistrzostw Polski, Turystycznego Pucharu Polski.
Uczestnikiem imprezy jest załoga (kierowca i pilot) która zgłosi organizatorowi w przewidzianym terminie swój udział i dokona niezbędnych formalności zgodnie z komunikatem i regulaminem uzupełniającym. Samochód uczestniczący w imprezie musi być sprawny technicznie i spełniać wymagania dopuszczenia do ruchu wynikające z Prawa o Ruchu Drogowym na drogach publicznych Rzeczpospolitej Polskiej. Kierowca zobowiązany jest posiadać przy sobie wszystkie dokumenty uprawniające do kierowania pojazdem i dopuszczające pojazd do ruchu, obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz NNW.

4. ZGŁOSZENIA

Zgłoszeń należy dokonywać po przez wysłanie wypełnionego formularza wraz z potwierdzeniem wpłaty na adres: turystyka@akbiala.pl
Dane do wpłaty: Automobilklub Bialskopodlaski, bank PKO BP o/Biała Podlaska,
konto 85 1240 2177 1111 0010 3930 5977
Pierwszy termin do 21 IX 30 zł/osoba
Drugi termin do 28 IX 40 zł/osoba
Po tym terminie 50 zł/osoba

5. PROGRAM RAJDU

10:00 – 10:30 odbiór administracyjny
10:30-10:45 odprawa
10:45 zwiedzanie muzeum H. Sienkiewicza
11:45 start odcinka pierwszego
12:45 zwiedzanie muzeum Czynu Bojowego Kleberczyków
13:30 start odcinka drugiego
15:00 rekonstrukcja bitwy, Kock ul. Kościuszki 1, Pałac Jabłonowskich
16:30 obiad
17:00 zakończenie rajdu

6. PUNKTACJA

Brak wizy PKP 100pkt
Fałszywa wiza PKP 60pkt
Błędna odpowiedź w teście turystycznym 50pkt
Błędna odpowiedź w teście BRD i PP 20pkt
Punktacja prób sprawnościowych:
# za każde 0,1 sekundy trwania próby – 0,1 pkt. pomocniczych
# za przewrócenie lub przemieszczenie słupka – 5 punkty pomocnicze
# za błędny przejazd próby /niezgodny z planem próby/niewystartowanie do próby – 200 punktów
# za przejechanie mety, falstart – po 5 pkt. pomocniczych
# nie wystartowanie do próby 200pkt
Zadanie specjalne niespodzianka max 50pkt
Przekroczenie limitu spóźnień:
# od 1 do 10 min, za każdą minutę 5pkt
# od 11 do 45 min, za każdą minutę 10pkt
# od 46 min , za odcinek na którym nastąpiło przekroczenie limitu spóźnień 10000pkt
Za przekroczenie na trasie Przepisów o Ruchu Drogowym, stwierdzone przez Organizatorów lub inne organy kontrolne, odnotowane w karcie drogowej lub protokole sędziowskim:
– przekroczenie prędkości o każdy 1km/h 10pkt
– pozostałe wykroczenia za każde wykroczenie 100pkt
– trzykrotne przekroczenie przepisów w rundzie 10000pkt

7. PUNKTY JAWNE

PKC 1, 21-481 Wola Gułowska Dom Kultury w Woli Gułowskiej
META 21-150 Kock, Plac Jabłonowskiej (obok cukierni Avanti)
Zakończenie Dom Kultury w Kocku ul. Apteczna 4

8. WŁADZE IMPREZY

Dyrektor rajdu Bartłomiej Parafiniuk 503 358 719
Próby sprawności Maciej Matusiewicz, Grzegorz Piechowicz
Komisja obliczeń Michał Parafiniuk
Biuro rajdu Piotr Lament
Weryfikacja trasy Michał Parafiniuk

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Organizator nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności za szkody i straty tak w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak też za spowodowane przez nich straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia przez cały czas trwania imprezy.
Przez podpisanie zgłoszenia, załoga i jej osoby towarzyszące zobowiązują się do bezwzględnego przestrzegania regulaminu TSPM, TPP i niniejszego Regulaminu Uzupełniającego, poszanowania przepisów ruchu drogowego, p. poż. i porządkowych podczas trwania imprezy.

Dyrektor Rajdu Bartłomiej Parafiniuk